Chystáte v nejbližší době konferenci nebo máte nový produkt, který byste rádi představili svým partnerům v netradičním prostředí, nebo je jen prostě zase čas, aby se Vaši zaměstnanci naučili něco nového?
Rádi byste poděkovali obchodním partnerům za dosavadní spolupráci neformálním setkáním nebo např. vánočním večírkem? A co team building a outdoorové aktivity pro zaměstnance či obchodní partnery? Nebo chystáte oslavu narozenin, privátní sešlost, VIP událost, svatbu...?
Chateau Herálec je ideální destinací pro všechny druhy luxusních eventů, privátních i firemních akcí.
Nabízíme pohodlí a nejmodernější technologie, netradiční zámecké prostředí pro konference, stejně tak jako reprezentativní prostory pro společenské události. Organizaci konferencí, seminářů, školení a společenských událostí bychom Vám rádi co nejvíce usnadnili, proto se na nás s důvěrou obraťte a starosti s organizací přenechte nám.
Děkujeme za zájem o naše služby a doufáme, že právě my pomůžeme udělat Vaši akci výjimečnou.
Pro Vaše společenské události rádi zajistíme i různé doplňkové služby a doprovodné programy – květiny, vystoupení umělců, hudební doprovod atd.
Akce s větším počtem účastníků rádi zajistíme i v nádherném prostředí zámeckého nádvoří s kompletním gastronomickým servisem a technickým zajištěním.
V případě konkrétní poptávky se prosím s důvěrou obracejte na našeho Event manažera:
- Tel: +420 734 233 581
- Email: lucie.pytlikova@chateauheralec.com