Eventy

Ideální destinace pro luxusní eventy, privátní i firemné akce

19 pokojů | 3 velké sály + 4 salonky

Naplánovat termín

Prostory stvořené pro speciální okamžiky


Organizaci konferencí, seminářů, školení a společenských událostí bychom Vám rádi co nejvíce usnadnili, proto se na nás s důvěrou obraťte a starosti s organizací přenechte nám. Nabízíme vám nejen profesionální přístup k organizaci vašich událostí, ale také elegatní prostory na pronájem, které jsou ideální pro různé společenské a firemní akce.

Přípravy můžete nechat na nás

Připravíme pro Vás nezapomenutelný zážitek doladěný do nejmenších detailů. Vykouzlíme jedinečnou atmosféru, která podtrhne ducha Vaší akce. Potěšte Vaše hosty výjimečným zážitkem a zajímavým doprovodným programem. Postaráme se o hladký průběh celé Vaší události. Vytvoříme na zámku nerušené pracovní prostředí, výsledky z pobytu na inspirativním místě se určitě dostaví!.

  • Catering, Bar

  • Grilování

  • Obsluha

  • Ubytování

  • Koordinace

  • Dekorace

  • Wellness

  • Zajištění Hudby/DJ

  • Doprovodný program na základě individuální domluvy

  • Zajištění Fotografa

  • Degustace vín ve vinném sklepě

  • piknik pro neformální jednání

  • Hlídání dětí na základě individuální domluvy

Časté dotazy

Jaká je kapacita lůžek hotelu?

Chateau Herálec disponuje 19 pokoji různých kategorií o celkové kapacitě 39 lůžek.

Je možné přidat na pokoje přistýlky?

Ano, na pokoje větší výměry je možné přidat 1 – 2 přistýlky. Celkově hotel disponuje 10 přistýlkami.

Je možné začít pracovním programem brzy ráno, tedy ještě před check-in?

Ano, je to možné. Zavazadla je možné uschovat na recepci a hosty ubytovat během dne.

Jake prostory na zámku mame?

Na zámku mame dokopy 8 prostoru:

  • Síň předků - 155 m²

  • Růžový salonek Pánů z Regalu - 68 m²

  • Oratoř čtyř svatých - 33m²

  • Pánský salonek Oldřicha z Říčan - 47 m²

  • Květinový salonek ve věži - 20m²

  • Erbovní vstupní hala - 215m²

  • Vinárna Biskupa Jana - 121m²

  • Knihovna s krbem – Na louce se stromy - 274m²

Jsou prostory technicky vybaveny?

Ano, k dispozici máme TV s HDMI kabelem pro připojení na notebook, plátno i projektor. Součástí pronájmu je i flipchart.

Je možné uspořádat sezení podle našich potřeb?

Samozřejmě ano, sezení můžeme uspořádat do U, divadelně či školně. Sezení přizpůsobíme Vašim potřebám.

Jakou formou zajišťujete občerstvení?

Během pracovního jednání pro Vás rádi připravíme coffee break dle Vašich požadavků. V rámci soukromých akcí a oslav Vám můžeme připravit občerstvení formou rautu či servírované večeře. Občerstvení lze samozřejmě přizpůsobit na míru Vašim požadavkům.

Nabízíte i večerní doprovodný program?

Ano, v rámci večerního programu Vám rádi zajistíme řízenou degustaci vín s naším someliérem, či v případě zájmu degustaci výběrových rumů.

Je možný exkluzivní pronájem zámku na svatbu?

Rádi pro Vás uspořádáme komorní svatební obřad v Kapli sv. Anny nebo zámeckém parku. V případě větších svateb či oslav nabízíme našim hostům exkluzivní pronájem celého zámku a přilehlého parku.

Pracovat na místě, které spojuje lidi je fantastické. Je jedno, zda k nám přijíždí tvořit, anebo oslavovat, vždy děláme vše pro to, aby se cítili výjimečně“.


Alexandra Kasperová ml.
Event Manager

Naplánovat termín vašeho eventu